.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات هاشمي‌رفسنجاني پس از راي دادن

رئیس مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران رای خود در دهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری را در صندوق شماره 160 انداخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح جمعه پس از اخذ رای در جمع خبرنگاران درباره نظر خود درباره این انتخابات گفت: انتخابات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از سرنوشت سازترین انتخابات کشور است.

وی اضافه کرد: با شرایطی که درجهان و منطقه وجود دارد و با توجه به پرونده سازی هایی که درشورای امنیت علیه ما صورت گرفته و نیروهای اشغالگر هم در اطراف ما وجود دارند، بیش از هر دوره مردم احساس مسئولیت کردند و با حضور در خیابانها، مراسم و دانشگاهها آگاهی خود را نشان دادند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بسیار مهم است که این انتخابات به گونه ای برگزار شود که هیچ کس نتواند شبهه افکنی کند و همه بپذیرند آنچه که از صندوق بیرون می آید همان باشد که مردم رای دادند.

هیچ امانتی بالاتر از رای مردم نیست

وی اظهار داشت: مسئولین اجرایی و نظارتی توجه کنند که هیچ امانتی بالاتر از این نیست چون سرنوشت ایران، انقلاب و حتی جهان اسلام به این وابسته است. تاثیر ایران در معادلات جهانی بالاست و پس از انتخابات نیز این تاثیرگذاری بیشتر خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آرزوی خود در خصوص آینده کشور را رسیدن ایران به جایگاه اصلی خود توصیف کرد.

وی همچنین در مورد عملکرد هواداران و حامیان نامزدها پس از اعلام نتیجه گفت: وظیفه نامزد پیروز که انشاء الله به عنوان مسئول رای مردم روی کار می آید خدمتگزاری به مردم، کشور و انقلاب است.

تک تک آرای مردم موثر است

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم با تشخیص خودشان سرنوشت خودشان را با رای خودشان تعیین می کنند. هاشمی رفسنجانی اضافه کرد: مردم باید ارزش رای خودشان را بدانند و تک تک این آرا موثر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.